Jag har en avloppspump/mal bakom toastolen i stugan. Den funkar 95% av alla spolningar men ibland så står den bara och tuggar. Lösningen är då att gå ut å vifta på avloppsslangen som vi inte grävt ner än (av denna anledning...)
Problemet är att stugan står på plint och avloppstanken ligger under pumpens nivå 20m bort. Pumpen ska ju sitta på lägsta punkt egentligen men det går ju inte.
Finns det någon annan lösning på detta tro?