Hej alla, för en 8 år sen så installerade vi en debe avloppspumpstation vid en gäststuga . nu är bygget i princip klart. testade pumpen och den funkar väl som den ska antar jag , men den tömmer inte brunnen. hittar en backventil i princip i botten av brunnen helt oåtkomlig ! någon som sett ngt liknan
de? denna stn pumpar upp avloppsvatten till vårat bostadshus avlopp, ungefär 60 meter och ca 4 meter lyft, stara tack på förhand om vad man kan göra,
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
tror det jag har länspumpat för att se bättre , om det sitter backventil i botten eller ej
Klicka här för att svara
