Vi har gråvattenavlopp i stugan. Det har blivit stopp, men vi grävde fram det. Insåg att gråvattnet bara rinner ut i diket. Vi behöver byta 1,5 meter av röret. Har ni några idéer om hur man kan göra detta på ett bra sätt? Vill ju också skydda det så att inte möss och andra djur tar sig in.
Vi har fått godkänt ett gråvattenfilter som filtrerar gråvattnet i källaren, så kommunen godkände att det rinner ut i diket.
Tack för alla förslag.