Måste jag ha oljeavskiljare eller kan jag ansluta till det kommunala spillvattnet? Är det nån som låtit vattnet rinna ut genom grunden istället för att ansluta avloppet.

???

/Jonte
 
Vissa kommuner tillåter garageavlopp i samma stam som huset. Det går ju alltid att fuska med ex en stenkista, men hör med kommunen - det kan gå.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.