J Jonte #1 Medlem · 270 inlägg 12 jun 2003 10:13 Jonte Medlem 270 inlägg 12 jun 2003 10:13 #1 Måste jag ha oljeavskiljare eller kan jag ansluta till det kommunala spillvattnet? Är det nån som låtit vattnet rinna ut genom grunden istället för att ansluta avloppet. ??? /Jonte
Måste jag ha oljeavskiljare eller kan jag ansluta till det kommunala spillvattnet? Är det nån som låtit vattnet rinna ut genom grunden istället för att ansluta avloppet. ??? /Jonte
L LB #2 Medlem · 214 inlägg 13 jun 2003 10:34 LB Medlem 214 inlägg 13 jun 2003 10:34 #2 Vissa kommuner tillåter garageavlopp i samma stam som huset. Det går ju alltid att fuska med ex en stenkista, men hör med kommunen - det kan gå.
Vissa kommuner tillåter garageavlopp i samma stam som huset. Det går ju alltid att fuska med ex en stenkista, men hör med kommunen - det kan gå.