Hej!

Skall avjämna ett betonggolv på 30kvm., men funderar på att leja ut jobbet. Vad kan själv jobbet kosta?
 
Menar du slipa eller spackla upp eller vad?
 
Hej!

Slipning 3-4 kvm (ner 10mm) sedan flytspackla. Golvläggningen tar jag själv hand om.
 
Maskin hyr man ju för dessa ändamål och är man flitig så kanske man klarar det på två dygn. Vad slipparena sen går på det har jag inte den blekaste. De som borde veta är ju de som hyr ut maskinerna.

Jobbet är ju arbetsintensivt så det finns nog en del att spara.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.