Hej
Någon som har tips på vad jag kan göra för att få en snygg avgränsning mellan asfalt och gräsmatta? Har lite funderingar att kanske anlägga byggtimmer och borra håll på valda ställen och slå i armeringsjärn men det kanske inte blir så snyggt.
Någon som har tips på vad jag kan göra för att få en snygg avgränsning mellan asfalt och gräsmatta? Har lite funderingar att kanske anlägga byggtimmer och borra håll på valda ställen och slå i armeringsjärn men det kanske inte blir så snyggt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag hade skurit asfalten och lagt storgatstenW wicpe skrev:
Klicka här för att svara
