6 600 läst ·
6 svar
7k läst
6 svar
Avfuktare
Produkter som diskuteras: "Avfuktare"
Avfuktare
Nedan presenteras vårt sortiment av avfuktare. Avfuktare är viktiga verktyg för att upprätthålla en hälsosam och behaglig inomhusmiljö, särskilt i utrymmen som källare, tvättstugor eller badrum, där fuktighetsnivåerna kan vara höga.
Läs mer
Hela MDE-programmet är nytt och består av MDE12, MDE14 och MDE25. MDE25 är den som har högst kapacitet (men som också låter mest). Största skillnaden mot de äldre DS-modellerna är att MDE styrs digitalt och har en LCD-display för visning av fuktighetsgrad, temperatur m.m. MDE-modellerna kan dessutom placeras mot en vägg eller i ett hörn då de inte tar in den fuktiga luften från baksidan.
http://www.radron.se/templates/test____4232.asp
Har själv en Woods MDE25 som jag är mycket nöjd med ( till att torka tvätt i första hand). Det jag kan tycka är att den fina digitala displayen som får oss killar att välja den betydligt dyrare MDE framför MD (som är samma konstruktion i övrigt), jag vet..., jag gick ju på det själv
, är helt onödig. Hur ofta, efter första veckan kanske, går man på fredagkvällen ner i källaren och kollar vad man har för luftfuktighet?? Aldrig!
Har själv en Woods MDE25 som jag är mycket nöjd med ( till att torka tvätt i första hand). Det jag kan tycka är att den fina digitala displayen som får oss killar att välja den betydligt dyrare MDE framför MD (som är samma konstruktion i övrigt), jag vet..., jag gick ju på det själv
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden