Hej,
Jag har rivit ut min källare på grund av att jag hade fukt och mögel där, och har även dränerat om.
Nu är jag på jakt efter en avfuktare, har kollat runt lite men vet ej vad som är bäst. Det finns ju ganska dyra och sedan finns det dom som är billigare, men vad skall man satsa på.
Är det någon som har erfarenhet av detta?

Mvh Danne
 
har du inte allt för kallt kan woods kondensavfuktare vara prisvärda. Kostar från ca 2500 kr.
 
Woods hade ju vunnit test hos Råd & Rön för nåt år sen, det föll jag för iaf! :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.