1 431 läst ·
3 svar
1k läst
3 svar
Avfukta vid kallt väder stod det
på anticimex hemsida... men sen står det att luftfuktigheten stiger vid värme.... vilket är motsägelsefullt, likaså att man ska ha en varmgrund...??
Produkter som diskuteras: "Avfukta"
Avfuktare
Nedan presenteras vårt sortiment av avfuktare. Avfuktare är viktiga verktyg för att upprätthålla en hälsosam och behaglig inomhusmiljö, särskilt i utrymmen som källare, tvättstugor eller badrum, där fuktighetsnivåerna kan vara höga.
Läs mer
Snälla formulera tydligt, vad är din fråga?? :-/
Det är så att om varm luft med hög fuktighet kyls ner så kondenserar fukten oc hbinder sig vid kalla ytor som finns till hands. därav är det fiktigt att få bort fukten när det är kyligt. Det är hela problematiken kring krypgrund.
Det är så att om varm luft med hög fuktighet kyls ner så kondenserar fukten oc hbinder sig vid kalla ytor som finns till hands. därav är det fiktigt att få bort fukten när det är kyligt. Det är hela problematiken kring krypgrund.
Och alla dessa nystartade trådar?? Varför inte samla o lägga alla dina frågor om samma ämne i en och samma tråd istället för att skapa nya hela tiden med ett par minuters mellanrum??
21 jan 17:36 Vilka hustillverkare bygger med...
21 jan 19:04 Vilken grund är bäst...
22 jan 22:14 Krypgrund... o platta...
22 jan 22:24 Avfukta vid kallt väder.... (denna tråd)
Måste vara mer än jag som tycker det är onödigt..
Håller helt med.. moderator? :-/Benny_o_Lina skrev:Och alla dessa nystartade trådar?? Varför inte samla o lägga alla dina frågor om samma ämne i en och samma tråd istället för att skapa nya hela tiden med ett par minuters mellanrum??
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden