1 865 läst ·
9 svar
2k läst
9 svar
Avbryta prenumerationer från länken i mailen funkar inte
Länken jag syftar på är alltså
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Information för att avbryta bevakningen:
För att avbryta bevakningen av ALLA ämnen kan du besöka den här sidan:
http://www.byggahus.se/forum/subscription.php?do=viewsubscription&folderid=all
Den här sidfoten är numera standard i alla mail. Synd att länken inte funkar...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Information för att avbryta bevakningen:
För att avbryta bevakningen av ALLA ämnen kan du besöka den här sidan:
http://www.byggahus.se/forum/subscription.php?do=viewsubscription&folderid=all
Den här sidfoten är numera standard i alla mail. Synd att länken inte funkar...
Administrator
· Skåne
· 6 819 inlägg
Länken funkar tyvärr i dagsläget bara på vanliga sajten, inte i mobilskinnet. Du kan ändra standardbeteendet för notifieringar under Inställningar (på vanliga sajten).
Jag använder inte mobilskinnet, utan surfar från laptop. Funkar i alla fall inte.
Det är ju en klar försämring att länkarna i mailen inte funkar längre. Avdelningen "don't fix it if it ain't broken"....?!
Det är ju en klar försämring att länkarna i mailen inte funkar längre. Avdelningen "don't fix it if it ain't broken"....?!
Vad exakt är det som inte fungerar? När du uttrycker dig som du gör, att en länk inte fungerar, så tolkar jag det som att du får ett felmeddelande direkt när du klickar på länken. Vad är det för felmeddelande? En skärmdump kanske skulle underlätta för Per och de övriga när de felsöker.magda136 skrev:
För att förtydliga, jag jobbar inte på byggahus.se, utan är en vanlig användare (dock är jag i IT-branshen, så har full förståelse för både dig och supportpersonalen). Länken du pratar om fungerar utmärkt för mig. Är jag inloggad så får jag se en överblick över mina bevakade diskussioner, och är jag inte inloggad så blir jag informerad om att jag måste logga in först.
Ok, let me rephrase: när jag klickar på länken i mailet så förväntar jag mig att inte få några fler mail om nya inlägg. Jag får fortfarande många mail även då jag använt länken som påstår att det avbryter notifieringar.
Ok, då förstår jag.magda136 skrev:
Om du har många bevakningar, så att de inte får plats på en sidvisning, så använd knappen "Visa samtliga bevakade ämnen" först.
Administrator
· Skåne
· 6 819 inlägg
Precis, gör som jimih beskriver. Tack jimih! Vi förtydligar frasen i mailet så att det tydligare framgår vad man gör.
magda136, om du vill stänga av mailnotifieringarna på nya inlägg så kan du gå in under Inställningar medan om du vill vill ändra på befintliga inlägg så ändrar du under Bevakningar.
magda136, om du vill stänga av mailnotifieringarna på nya inlägg så kan du gå in under Inställningar medan om du vill vill ändra på befintliga inlägg så ändrar du under Bevakningar.
Men det var ju bättre tidigare när det räckte att klicka på en länk i mailet för att uppnå detta. Varför har du ändrat Per?
När jag klickar på befintlig länk kommer jag inte till inställningssidan utan till forumsidan. Så jag kommer inte ens till rätt ställe.....
När jag klickar på befintlig länk kommer jag inte till inställningssidan utan till forumsidan. Så jag kommer inte ens till rätt ställe.....
Administrator
· Skåne
· 6 819 inlägg
Jag har ändrat eftersom folk (inkl jag själv) ibland klickade fel.
Att du kommer till forumsidan förstår jag inte riktigt. Menar du att du kommer till forumstartsidan?
Att du kommer till forumsidan förstår jag inte riktigt. Menar du att du kommer till forumstartsidan?
Klicka här för att svara