Hello igen!

Tänkte höra om det finns någon som har en Autonom 2 panna eller liknande och som satt in en pelletsbrännare i den?

Det jag är ute efter är lite tips om tillverkare av brännare som passar och fungerar bra i vår panna.

PS Äntligen fredag!! DS
 
Jag har en sådan panna och kör med pellets, har en Janfire flex-a installerad
 
S
Du är lite sen. Han fixade det nog för 15 år sedan.:D
 
Themilita Themilita skrev:
Jag har en sådan panna och kör med pellets, har en Janfire flex-a installerad
Hur funkar din panna?
Hur mycket pellets går det för dig?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.