Kopplade av strömmen under en vecka och sedan vill den inte klippa längre. Tar jag ut den från laddningstation, då söker den guidekabel och går till laddningstation, grön lampa lyser.
Någon som vet, jag får inte den att klippa, tänkte klippa sista gången innan vinter.
 
Står den på Auto och är den inställd på att klippa lördagar?

Bara ett tips ...
 
Nej, den står på HOME:) Men nu står den på auto!
tack för tipset!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.