www.atthus.com har jag hittat till.

Vet någon någonting om dem? Seriösa? Pålitliga?
Någon som tagit in offerter eller varit i kontakt med dem?
Eller rent av har egen erfarenhet?!
Vad är det för företag?

Svårt att göra en sök på ATT kan jag säga... Funkar inte heller att kryssa ur att den ska leta i "message"- bara Subject.

På deras sida finns en länk till "axl design" - någon som vet ytterligare något om dem?
 
Då svarar jag på mitt eget inlägg.

Stenhus kostar aldrig under 14.500 kr/kvm.
Trähusen från 10.000 kr/kvm. Mest realistiskt kring 11-12 tusen.

Jag pratar nyckelfärdigt.

De lät seriösa, vettiga och erfarna. Byggde även mycket i Norge. Många stora hus. Lever på gott rykte. Har egna hantverkare, husfabrik, arkitekt, murare osv. Bygger vissa delar på plats och vissa i fabrik. Hög utgångsstandard (på interiör).

De tyckte inte man skulle gå på stenhuspriser för 12.000 kr.
Jag undrar om någon av er har tagit in offerter på stenhus hos andra?
 
Atthus.com har ett märke som heter Arkenhus, ser jag på deras hemsida. Det är maffiga hus!! Sådana där som jag bara kan drömma om. Jag undrar om de har tillstånd från den amerikanska husleverantören att använda deras ritningar... 8) Till och med teckningsstilen är amerikansk!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.