1 838 läst ·
2 svar
2k läst
2 svar
Attefallshus med källare
Jag är på gång att bygga ett attefallshus med källaren på ca 30kvm
Det skall byggas på en plan tomt.
Vore väldigt tacksam om någon som har byggt vill dela med sig hur dem gjort.
Hur gör man med trappa,Leca och dränering.En hel del frågor
Bilder vore strålande
Det skall byggas på en plan tomt.
Vore väldigt tacksam om någon som har byggt vill dela med sig hur dem gjort.
Hur gör man med trappa,Leca och dränering.En hel del frågor
Bilder vore strålande
Hur har det gått med detta, blev det något bygge?L LUNA 2007 skrev:
Hej!L LUNA 2007 skrev:
Hur gick det har du byggt Attfallshuset? Blev det källare? Jag funderar på att göra något liknande
och gräva ca 1 m så att 1våningen ligger ca 50-70 cm under mark, så att jag får till ståhöjd på övervåningen.
Det vore intressant och höra hur du gjorde till slut?
Klicka här för att svara