Byggahus.se
Åh, vad roligt! Har väntat på att se fler bilder från ert fantastiska hem

Hur går det med renoveringen. Det har varit tyst i drygt ett år nu så vore kul at få en uppdatering :)

• Gilla
Lenamajan och 9 till
  • Laddar…
Ja jag efterlyser lite uppdaterad information med.

Ser att @Johan_86 varit inloggad nyligt dessutom ;)

• Gilla
Snigla
  • Laddar…
Vad spännande projekt detta verkar vara! Jag är själv ifrån Viby och går ofta förbi Johannehem när jag är hemma och besöker mina föräldrar. Min mormor och morfar bodde granne med Johannehem när jag var liten ( Långåkersvägen 65). På somrarna fick vi titta på grisarna och lantbruket var i full gång (80-talet). Det var härligt! Jag har dock aldrig varit inne i huset och tittat. Vore spännande att få se hur det ser ut :) Hur går det med renoveringen? :)

harry73
J Jens-78 skrev:
Vad spännande projekt detta verkar vara! Jag är själv ifrån Viby och går ofta förbi Johannehem när jag är hemma och besöker mina föräldrar. Min mormor och morfar bodde granne med Johannehem när jag var liten ( Långåkersvägen 65). På somrarna fick vi titta på grisarna och lantbruket var i full gång (80-talet). Det var härligt! Jag har dock aldrig varit inne i huset och tittat. Vore spännande att få se hur det ser ut :) Hur går det med renoveringen? :)
Tänker ibland på den här tråden och undrar hur det går för TS. Någon som vet?

• Gilla
karlmb
  • Laddar…
hade vart kul att se vart det sluta

Senast aktiv september 2020
Hoppas att TS har på e-post bevakning av tråden

• Gilla
Anna_H och 1 till
  • Laddar…
harry73
eller någon annan som brukar ha vägarna förbi och vet om TS fortfarande bor kvar och håller på med renoveringen

• Gilla
Anna_H och 1 till
  • Laddar…
Jag bor i Kristianstad och springer i Viby regelbundet, har med jämna mellanrum tittat upp på detta hus och undrat om dess historia, kul att hitta denna tråden.

Skall se om jag inte kan ha vägarna förbi och kolla läget.

• Gilla
D-bug och 4 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.