54 917 läst · 98 svar
55k läst
98 svar
Att renovera en "herrgård"..
Renoveringsnovis
· Stockholm
· 637 inlägg
Hur går det med renoveringen. Det har varit tyst i drygt ett år nu så vore kul at få en uppdatering 
Vad spännande projekt detta verkar vara! Jag är själv ifrån Viby och går ofta förbi Johannehem när jag är hemma och besöker mina föräldrar. Min mormor och morfar bodde granne med Johannehem när jag var liten ( Långåkersvägen 65). På somrarna fick vi titta på grisarna och lantbruket var i full gång (80-talet). Det var härligt! Jag har dock aldrig varit inne i huset och tittat. Vore spännande att få se hur det ser ut
Hur går det med renoveringen? 
Tänker ibland på den här tråden och undrar hur det går för TS. Någon som vet?J Jens-78 skrev:Vad spännande projekt detta verkar vara! Jag är själv ifrån Viby och går ofta förbi Johannehem när jag är hemma och besöker mina föräldrar. Min mormor och morfar bodde granne med Johannehem när jag var liten ( Långåkersvägen 65). På somrarna fick vi titta på grisarna och lantbruket var i full gång (80-talet). Det var härligt! Jag har dock aldrig varit inne i huset och tittat. Vore spännande att få se hur det ser utHur går det med renoveringen?
![]()