Hej.
Finns det någon som har erfarenhet av att bygga stuga i Norge? Jag överväger själv att bygga en fjällstuga i Norge och har fått förklarat att man kan importera ett huspaket från Sverige till Norge som privatperson vilket inte innebära några tullavgifter eller skatter förutom de skatter som man betalar i Sverige. Jag skulle även vilja veta om det finna andra avgifter som man får betala i Norge när man bygger förutom de som finns motsvarande i Sverige. Vi har byggt eget lösvirkeshus i Sverige och jobbar inom branchen så vi har rätt bra koll på hur man bygger hus här men om någon kunde dela med sig av erfarenheter från Norge skulle jag vara tacksam.
 
Redigerat:
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.