Rökgastermostat okapslad för panelmontageJ jonaserik skrev:
Ah ok tack.
Rimligen borde man kunna peta ner änden där det idag sitter en analog rökgastermometer?
Alltså på baksidan av pannan
Hade varit skönt att behöva riva sidan på pannan eftersom jag inte kommer på särskilt bra...
Rimligen borde man kunna peta ner änden där det idag sitter en analog rökgastermometer?
Alltså på baksidan av pannan
Hade varit skönt att behöva riva sidan på pannan eftersom jag inte kommer på särskilt bra...
Klicka här för att svara



