Hejsan
Vi har dessa i trädgården. Ser fina ut. Luktar inte illa.
Kanske kan någon säga om de är ätliga ?
Trevlig lördagsafton
Hälsar
Axelman
Vi har dessa i trädgården. Ser fina ut. Luktar inte illa.
Kanske kan någon säga om de är ätliga ?
Trevlig lördagsafton
Hälsar
Axelman
Det ser ut som lite äldre exemplar av samma champinion.axelman skrev:
Ljuset är lite dåligt men jag antar att svampen är vit snarare än brun.
Jag tror inte det finns några direkt farliga förväxlingssvampar som är vita med bruna skivor.
Klicka här för att svara



