Hej,
Har ett femtiotalshus där jag förmodar att det finns en vit fin stentrappa mellan våningsplanen för det har grannarna. Tyvärr har någon ägare i vårt hus hivat in en mörkröd heltäckningsmatta i trappan. Mattan har börjat släppa på sina ställen men jag ser inte stenen då utan antagligen ett tjockt jäkla laget med lim. Hur kan jag lämpligast ta bort detta för att få fram trappan orginalutseeende?
Tack på förhand