Hej.
Jag tänkte återställa min värmepump efter att Ngenic bytt ägare och jag inte har lust att betala någon månadskostnad.
Jag har en innegivare som jag kopplade ur vid installationen och såklart tog jag inga bilder på hur kablarna satt tidigare.
Hoppas på att någon av er har vetskap om hur de ska sitta.
Tack på förhand!
Mvh Linus
Jag tänkte återställa min värmepump efter att Ngenic bytt ägare och jag inte har lust att betala någon månadskostnad.
Jag har en innegivare som jag kopplade ur vid installationen och såklart tog jag inga bilder på hur kablarna satt tidigare.
Hoppas på att någon av er har vetskap om hur de ska sitta.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Tack på förhand!
Mvh Linus
Klicka här för att svara


