För snart ett par månader sedan började vi få stopp i toan på entréplan. När vi inte själva lyckades lösa problemet hade vi hit en rörmokare. Han gick också bet så det slutade med att det kom hit en spolbil och spolade rent. Efter det kunde vi använda toa och handfat några dagar men sen blev det stopp igen.
Spolbilen kom tillbaka med en kamera för att se om de missat något men de kunde inte se något så de spolade igenom igen och åkte. Vi har gjort för vana att inte använda den toan lika mycket som tidigare så förmodligen därför dröjde det lite längre denna gången men nu är problemet tillbaka.
När det blir stop i toan rinner vattnet upp ur handfatens utflöde.
Jag känner mig villrådig och tar gärna emot tankar på vad det hela kan bero på.
Tack på förhand!