Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Min fråga är: kan jag återfylla runt plintarna med det jag grävt upp? eller måste det vara makadam?
Mvh
Trägubben
Det går men glöm inte stampa och vattna så jorden blir hård och har föste ä, måste göra det i omgångar! . Bästa egentligen att fylla runt omkring med betong.
T Trägubben skrev:
Klicka här för att svara
