1 976 läst ·
5 svar
2k läst
5 svar
Återförsäljare Bosch blå sthlm?
Hej,
Vet inte om jag hamnade i rätt forumdel. Mod får gärna flytta om det blev fel.
Jag undrar om någon vet vilka butiker i stockholm (norrort) som har Bosch blå sortiment med produkter uppställda i butik att klämma och känna på?
Är främst ute efter en GCM8SJ eller GCM10SD.
Swedol känner jag till men har svårt att hinna dit innan dom stänger, och jag tror inte dom har GCM10SD.
Tack
/H
Vet inte om jag hamnade i rätt forumdel. Mod får gärna flytta om det blev fel.
Jag undrar om någon vet vilka butiker i stockholm (norrort) som har Bosch blå sortiment med produkter uppställda i butik att klämma och känna på?
Är främst ute efter en GCM8SJ eller GCM10SD.
Swedol känner jag till men har svårt att hinna dit innan dom stänger, och jag tror inte dom har GCM10SD.
Tack
/H
Norrvikens trä, eller "100% proffs" som de heter sedan 1 april, har för det mesta dessa maskiner att klämma och känna på - Dvs, om de inte tvingas att sälja demomaskinerna. Tyvärr är det en yrkesbutik - men dom kan sälja till privatpersoner om man är lite gullig. Endast kortbetalning gäller då.
Vill man bara klämma och suga på en kopp kaffe är dom nog inte helt omöjliga på den punkten heller...
De maskiner du nämner står definitivt i deras söderortsbutik - inte för att det hjälper dig nämnvärt!
Minervavägen Sollentuna.
Vill man bara klämma och suga på en kopp kaffe är dom nog inte helt omöjliga på den punkten heller...
De maskiner du nämner står definitivt i deras söderortsbutik - inte för att det hjälper dig nämnvärt!
Minervavägen Sollentuna.
Hej igen,
Tackar för all hjälp !
Av en slump i annat ärende var jag in på Beijer i Häggvik idag och såg att dom hade 10S och 8S som man fick klämma på. Dom hade även många andra bosch blå produkter precis som du nämner Classe.
Tack för hjälpen !
mvh
/H
Tackar för all hjälp !
Av en slump i annat ärende var jag in på Beijer i Häggvik idag och såg att dom hade 10S och 8S som man fick klämma på. Dom hade även många andra bosch blå produkter precis som du nämner Classe.
Tack för hjälpen !
mvh
/H
Klicka här för att svara