Hej!
I England dar jag bor finns det system som man kan installera for att ateranvanda vatten, dvs duschvatten o dyl renas for att sedan anvandas som spolvatten i toalett, alternativt som bevattning i tradgarden.
Jag ar lite intresserad av en sadan losning for sommarhuset i Sverige. Ar det mojligen nagon som vet om det finns liknande system 'dar hemma'...?
Madeleine
