Renoverare
· Stockholm
· 20 201 inlägg
Jag brukar återanvända bilder ibland genom att saxa attach-koden
[*attach]4646464[/*attach]
Detta fungerar, men den visas lite annorlunda står bifogad fil istället för antal bildklick. Samt att varje gång tumnageln visas så räknas klickräknaren upp för bilden.
[*attach]4646464[/*attach]
Detta fungerar, men den visas lite annorlunda står bifogad fil istället för antal bildklick. Samt att varje gång tumnageln visas så räknas klickräknaren upp för bilden.
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Anledningen till att det står "bildensnamn.jpg (x visningar)" ibland och "Bifogad fil" ibland är att du först ser en förhandsvisning av ditt inlägg men när du laddat om sidan så ser du det slutgiltiga resultatet. Ska undersöka om vi kan ersätta "Bifogad fil" med "bildensnamn.jpg (x visningar)" även när man skriver "attach".
Redigerat:
Renoverare
· Stockholm
· 20 201 inlägg
Det är inte bara att det blir "Bifogad fil" utan visningsstatestiken för bilden blir också rubbad
Klicka här för att svara

