Jag brukar återanvända bilder ibland genom att saxa attach-koden

[*attach]4646464[/*attach]

Detta fungerar, men den visas lite annorlunda står bifogad fil istället för antal bildklick. Samt att varje gång tumnageln visas så räknas klickräknaren upp för bilden.
 
Test
blogg_gym_mantra.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Anledningen till att det står "bildensnamn.jpg (x visningar)" ibland och "Bifogad fil" ibland är att du först ser en förhandsvisning av ditt inlägg men när du laddat om sidan så ser du det slutgiltiga resultatet. Ska undersöka om vi kan ersätta "Bifogad fil" med "bildensnamn.jpg (x visningar)" även när man skriver "attach".
 
Redigerat:
Det är inte bara att det blir "Bifogad fil" utan visningsstatestiken för bilden blir också rubbad
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.