Man kommer in via en dubbelparkering, sedan är det inte lika brett vid huset. Priserna som ni nämner, vilket företag är det? Det är egentligen min huvudfråga, någon som vet ett företg som har sjysta priser i stockholm.

Jag hade NCC förra våren, jag gjorde allt grovarbete under, de kom 2gubbar i 2 timmar med en grävmaskin och finputsade och körde över det med en rejäl padda.
110 kvadrat kostade då 35000kr fast pris, jag är inte berättigad till rot pga nybygge, men arbetstimmarna de la var någonstans 8-10 timmar totalt så det är bara en liten kostnad i det hela.

Ska det bli bra så är det bästa att ta någon av de större firmorna, tex NCC, Peab eller liknande som vet vad de sysslar med.

Ett tips för ett schyst pris.

Kolla in om det finns något asfaltsarbete på gång i närheten.

Om du då kontaktar arbetsledaren kan du ofta få ett något lägre pris när dom ändå har maskinerna på hyfsat avstånd.

(Givetvis så som Pumba skrev; anlita endast dom större firmorna, dom har oftast olika arbetslag;

Dom som kör dom stora maskinerna för typ vägar och lag som arbetar med trottoarer och annat finlir.)

Hej,

Nu är det här lite av en long shot med tanke på hur länge tråden har varit inaktiv men Google verkar tycka att den fortfarande är relevant så jag kör på.

Går i valet och kvalet om jag ska asfaltera om min uppfart i Stockholm och tänkte hör vilka aktörer som ni rekommenderar? Har varit i kontakt med några men inte riktigt beslutat mig för vilka jag ska välja än och det känns som om att priserna varierar så sjukt mycket.

Har du kollat vad det kostar att få andra beläggningar typ, sten och platta.

• Gilla
Paul1040
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.