Ska till att byta panel på huset som är buggt 1926. Det befintliga är spikat direkt på stående timmer. Frågan är om jag behöver spika upp asfaboard innan panel, eller om det räcker med papp. Har isolerat på insidan så det ska inte dit någon isolering.

Tack på förhand!!!!!!
 
Bob_the_builder
Det räcker utmärkt med papp om det enda syftet är att få dit ett vindskydd.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.