Ska till att byta panel på huset som är buggt 1926. Det befintliga är spikat direkt på stående timmer. Frågan är om jag behöver spika upp asfaboard innan panel, eller om det räcker med papp. Har isolerat på insidan så det ska inte dit någon isolering.
Tack på förhand!!!!!!