Vi har ett gammalt kylskåp i en stuga vi nyligen köpt. Vet inte hur gammalt det är men skulle av färgen döma gissa på 70-80tal? Är det någon som vet något om denna typ av kyl med fryslucka? Är den ok att använda eller bör man byta ut den? Har försökt googla fram information men ej lyckats.
 
  • Gammalt kylskåp med fryslucka, märkt ASEA Skandia, troligen från 70-80-talet, vit färg och metallhandtag.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
marsrocket
  • Laddar…
G GretaD skrev:
Vi har ett gammalt kylskåp i en stuga vi nyligen köpt. Vet inte hur gammalt det är men skulle av färgen döma gissa på 70-80tal? Är det någon som vet något om denna typ av kyl med fryslucka? Är den ok att använda eller bör man byta ut den? Har försökt googla fram information men ej lyckats.
OH!
en gammal goding
var rädd om denna
kommer överleva vilken ny kyl som helst
 
  • Gilla
marsrocket och 1 till
  • Laddar…
Exakt så.
 
returen returen skrev:
OH!
en gammal goding
var rädd om denna
kommer överleva vilken ny kyl som helst
G GretaD skrev:
Vi har ett gammalt kylskåp i en stuga vi nyligen köpt. Vet inte hur gammalt det är men skulle av färgen döma gissa på 70-80tal? Är det någon som vet något om denna typ av kyl med fryslucka? Är den ok att använda eller bör man byta ut den? Har försökt googla fram information men ej lyckats.
Hej
Vi har den samme model, frysen drar lite mer ström än en ny frys, men varar LÄNGRE än en ny frys.
Jeg har en fräge till dig : ved inte vilket håll super-knappen ska vrides, kan du hjälpa oss?
VH Johannes
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.