Vi har ett gammalt kylskåp i en stuga vi nyligen köpt. Vet inte hur gammalt det är men skulle av färgen döma gissa på 70-80tal? Är det någon som vet något om denna typ av kyl med fryslucka? Är den ok att använda eller bör man byta ut den? Har försökt googla fram information men ej lyckats.
OH!G GretaD skrev:
en gammal goding
var rädd om denna
kommer överleva vilken ny kyl som helst
Exakt så.
returen skrev:
HejG GretaD skrev:
Vi har den samme model, frysen drar lite mer ström än en ny frys, men varar LÄNGRE än en ny frys.
Jeg har en fräge till dig : ved inte vilket håll super-knappen ska vrides, kan du hjälpa oss?
VH Johannes
Klicka här för att svara
