är bara nyfiken på info om dessa 2 tillverkare ?
är det något att ha eller ska man springa fort därifrån ?
 
HEJ!

Lite gammal tråd kanske men skriver ändå.

Vi bygger ett enplan 159 kvm med kopplat garage, med Smålandshus.
Hittills har vi bara gott att säga om Smålandshus, bra standard och mycket flexibelt samt ett bra pris.

MVH
 
ja jag har åxå kastat blickar åt det företaget.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.