Har bestämt oss för att köpa ett stomrest hus tätt utvändigt, nu har vi fått en mycket intressant offert av ovan nämda företag.
Huset är ett stort enplans (se bifogad fil)
Jag undrar mest om någon kan ge lite feedback på hustillverkaren, då de är ganska anonyma.
Sen är det alltid kul med lite ris o ros på planlösningen.

Tack på förhand

jag har tagit in pris från dom en gång,dom verkade seriösa tycker jag.
priset var riktigt bra och allt var frid och fröjd tycker jag.
valde dock lb hus framför dom av någon anledning.
jag tror lb sänkte sitt pris så pass eller ngt.
men det var då det,jag är idag på gång me andra tillverkare då familjen ändrat form och vårat stora lb är för stort.
tittat på vårsåsvillan samt eksjöhus som åxå leverarar stomfärdiga hus.

varför inte ändra bad lösningen och lägg allrum där istället,då slipper du den långa tråkiaga korridoren.

Microkatten
Vilken konstruktion använder de?

Vi lyckades inte ens få en offert från Åsbo hus förra året, då de utan diskussion svarade att de varken kunde bygga tak, golv eller väggar enligt våra önskemål. De verkar inte vara speciellt flexibla. De får inte en Guldbagge, utan en Blyfisk för den prestationen.

Ja det låter märkligt, de fick fram en offert på en vecka till oss.
Men är det ingen som byggt med dom som kan kasta lite ljus på företaget.

Nicke

Åsbohus har väldigt gott rykte i regionen.
Jag känner till flera byggen med nöjda Åsbohuskunder.

Att de verkar anonyma kan bero på att de säljer de flesta av sina hus på rekommendationer. De gör väldigt lite för att markandsföra sig eftersom de får fulla orderblock ändå.

jag fick offert dagen efter förfrågan,samt chefen själv ringde och snackade med oss.
skulle inte tveka att ta upp kontakten med dom,ovh det är troligt jag gör när jag tittat klart på dom 2 jag småtittar på nu

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.