Vi började foga om i köket i en gammal lägenhet från 1968. Ytan är ca 3 kvm. När vi i stort sätt tagit bort fogen så kom vi att tänka på asbest. Vi lämnade lägenheten och nu vet vi inte riktigt hur vi ska göra. Allt som vi skrapat bort ligger kvar. Är det någon som har tips på hur vi går vidare?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.