Hej

vi vill bygga ut vårat hus till våren med 40kvm men behöver ha tag på en arkitekt som kan rita huset skalenligt som man kan använda till att skicka in till kommunen samt att rita upp så att det är möjligt att bygga.

Har ni några tips? Vill inte betala skjortan så gärna en pensionerad arkitekt eller liknande..
 
M
Det är ju inte många som jobbar gratis så jag skulle föreslå att ni mäter upp själva och låter någon rita upp åt er. Har ni riktigt tajt budget så varför inte testa rita själv? ;)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.