Hej
vi vill bygga ut vårat hus till våren med 40kvm men behöver ha tag på en arkitekt som kan rita huset skalenligt som man kan använda till att skicka in till kommunen samt att rita upp så att det är möjligt att bygga.
Har ni några tips? Vill inte betala skjortan så gärna en pensionerad arkitekt eller liknande..