Jag har en pelletspanna Ariterm20+. Uteigvaren (temperaturgivaren) verkar ha gått sönder, visar på 50 grader när det är -5 utomhus, vilket resulterar i diverse alarm. Någon som vet om man kan frånkoppla utegivaren och ställa in utetemperatur manuellt, hur gör man det?

tack på förhand!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.