Jag har en pelletspanna Ariterm20+. Uteigvaren (temperaturgivaren) verkar ha gått sönder, visar på 50 grader när det är -5 utomhus, vilket resulterar i diverse alarm. Någon som vet om man kan frånkoppla utegivaren och ställa in utetemperatur manuellt, hur gör man det?
tack på förhand!