hej >:( :(
nu har vi väntat länge och väl på att kommunen ska bli färdiga med sin detaljplan, allt har gått så bra, ingen har haft några allvarligare protester. För en månad sedan tog kommunfullmäktige beslut och men precis beslutet vunnit innan laga kraft överklagar någon. Nu tar det minst ett år till. Om det över huvud taget blir något ... Kanske måste vi börja tänka om

Suck!
Häls Fiddeli
 
...eller så kommer militären och kör över er allihop när allting äntligen är klubbat och klart.
Det hände oss på Hisingen i Göteborg. Vissa fick sina bygglov upprivna permanent och någon stod där med en nyinköpt tomt som inte får bebyggas. Ingen möjlighet att överklaga heller, möjligtvis till Europadomstolen.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.