1 087 läst ·
2 svar
1k läst
2 svar
Arbetsplatser för 2 pers i lägenhet?
Hejsan
Har en 2'a som vi försöker få till 2 arbetsplatser (datorplatser/skrivbord/inget stort) i vardagsrummet (20kvm). Har ett skrivbord nu som sitter fint men det behövs mer så att båda kan sitta och jobba ibland utan att röra runt i varandras saker för mycket.
Hur har ni löst det med arbetsplatser i mindre bostäder när det är två personer som skall samsas?
Sovrummet är nästan lika stort så där kan man utan problem klämma in en arbetsplats, men det är inte helt önskvärt då man skall sova där också .. men i nödfall så.
Tips? Tackar ..
Har en 2'a som vi försöker få till 2 arbetsplatser (datorplatser/skrivbord/inget stort) i vardagsrummet (20kvm). Har ett skrivbord nu som sitter fint men det behövs mer så att båda kan sitta och jobba ibland utan att röra runt i varandras saker för mycket.
Hur har ni löst det med arbetsplatser i mindre bostäder när det är två personer som skall samsas?
Sovrummet är nästan lika stort så där kan man utan problem klämma in en arbetsplats, men det är inte helt önskvärt då man skall sova där också .. men i nödfall så.
Tips? Tackar ..
Vad menar du med arbetsplats? Plats för dator och kanske nåt enstaka papper runtom eller behövs det mer plats än så?
Vi har löst det i vår tvåa genom att ha en längre bänkskiva fastsatt med konsoller på väggen. Bara 50 (kanske 55?) cm smal men det får plats en platt skärm och ett tangentbord utan problem. Ovanför har vi hyllplan i samma träslag i flera nivåer upp till taket. Från början utformat för att få plats för två men ganska snabbt hamnade micron där (vårt är köket) och nu används det inte alls då vi båda har laptops och inte jobbar särskilt mycket hemma. Men platseffektivt och snyggt blev det i varje fall. med flera hyllp
Vi har löst det i vår tvåa genom att ha en längre bänkskiva fastsatt med konsoller på väggen. Bara 50 (kanske 55?) cm smal men det får plats en platt skärm och ett tangentbord utan problem. Ovanför har vi hyllplan i samma träslag i flera nivåer upp till taket. Från början utformat för att få plats för två men ganska snabbt hamnade micron där (vårt är köket) och nu används det inte alls då vi båda har laptops och inte jobbar särskilt mycket hemma. Men platseffektivt och snyggt blev det i varje fall. med flera hyllp
Klicka här för att svara