80' kr!!

Våran kakelsättare satte 27kvm kakel med allt underarbete för 14' kr samt att vi köpte kaklet av honom ytterligare 6' kr. Detta var dessutom med kvitto.

falcor skrev:
80' kr!!

Våran kakelsättare satte 27kvm kakel med allt underarbete för 14' kr samt att vi köpte kaklet av honom ytterligare 6' kr. Detta var dessutom med kvitto.
Det låter bra! Har du nr till honom? ;)

jessica skrev:
Det låter bra! Har du nr till honom? ;)
Ja, telefonnumret till DEN kakelkillen vore värt några tusen ;D

Han finns i Trollhättan och har en firma som heter Bygg och Kakelkompaniet.

falcor skrev:
Han finns i Trollhättan och har en firma som heter Bygg och Kakelkompaniet.
Trollhättan...det var väl det jag tänkte, har svårt att se att man skulle kunna få "vita" hantverkare i Sthlmstrakten till sådana priser, eller....?

En av fördelarna med att bo "på landet" ;)

34m2 klinker + 12m2 kakel, mosaikbård å inskurna golvplattor i kaklet, tätskikt + 3 golvbrunnar.av detta 24m2 med 33cm klinker o resten med 16cm klinker. kaklet 45*31,5cm. priset för de ska bli ca 15 för materialet och ca 15 för jobbet med kvitton.

falcor skrev:
80' kr!!

Jag förstår inte riktigt hur ni kan jämföra priser när materialet ingår. Jag kan gå till Silvan och köpa kakel för 70spänn kvadraten eller så köper jag mer exklusiva plattor i någon kakel affär för 600sek per kvm. Lätt att jämföra äpplen och päron eller?

Vi har fått pris på 300 per m2 för allt arbete och material utom själva plattorna. Med kvitto i Enköping.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.