Medlem
· Västerbotten
· 3 321 inlägg
Här kommer lite snaskiga rivningsbilder 
http://picasaweb.google.com/rikard.agren/Badrumsrenovering
Jag kommer att uppdateras eftersom arbetet fortskrider. Allt ska ut. Målet är att vara färdig (nåja, bara det går att använda) på två veckor, då detta är husets enda badrum och toalett.
http://picasaweb.google.com/rikard.agren/Badrumsrenovering
Jag kommer att uppdateras eftersom arbetet fortskrider. Allt ska ut. Målet är att vara färdig (nåja, bara det går att använda) på två veckor, då detta är husets enda badrum och toalett.
Medlem
· Västerbotten
· 3 321 inlägg
Uppdaterad med nya bilder! Golv och väggar är färdigrivna. Rörmockarn kommer först på onsdag, det känns som en evighet! Nåja, jag hinner göra färdigt elen och hämta material i stan till dess 
Medlem
· Västerbotten
· 3 321 inlägg
Det går bra att önska bild också 
Medlem
· Västerbotten
· 3 321 inlägg
Nya bilder finns att beskåda! El, gamla och nya avloppsstammar, vattenledningar, dörrbyte.
Medlem
· Västerbotten
· 3 321 inlägg
Nya bilder på första gjutningen
Härligt jobbat!
Keep it up!
Keep it up!
Medlem
· Västerbotten
· 3 321 inlägg
Jag är lite fundersam hur skåpet till golvvärmen ska tätas.. det står ingenting i installationsanvisningarna. Kanske bäst att ringa LK och fråga.
Någon som har satt in ett sånt skåp nångång?
Någon som har satt in ett sånt skåp nångång?
Medlem
· Västerbotten
· 3 321 inlägg
Då var golvvärmeslingan samt isolering och uppsättning av väggskivor färdigt. Nån skiva kvar har jag. Bilder finns på
http://picasaweb.google.com/rikard.agren/Badrumsrenovering
http://picasaweb.google.com/rikard.agren/Badrumsrenovering
Medlem
· Västerbotten
· 3 321 inlägg
Jag ska ha matta på golv och vägg
Medlem
· Västerbotten
· 3 321 inlägg
... men de flesta antar ju att man ska ha kakel och klinker 
Medlem
· Västerbotten
· 3 321 inlägg
Imorgon gjuter vi andra lagret. Nästa deadline är mattläggaren, han finspacklar på måndag och klär väggar och golv på tisdag. Dock ser det ut att dröja med badrumsmöblerna, den 20 augusti ska de visst komma. Jag får väl ställa dit det gamla så länge.
Så förhoppningsvis kan fru och barn komma hem på onsdag
Så förhoppningsvis kan fru och barn komma hem på onsdag