Har fastnat lite för plattor i granitkeramik. Är det meckigare att arbeta med än vanligt kakel när det gäller kapning etc? Har förstått från lite andra gamla trådar jag läst att det verkar väldigt hårt att borra i i alla fall.
Jag hade lite problem att få det att fäst, rätt fix som inte är för torr då granit suger mer. Vi kapade dem med vinkelslip, vet ej om det går i en vanlig kakelskärare.