Har ett gammalt vattenfilter som jag undrar om det är rätt inkopplat. Det svarta röret som kommer in på mitten av kopparröret är in och det vita röret som man ser där nere är ut. någon som vet om det är rätt. Känns som att vattnet in kan gå rätt ut i kranen istället för igenom filtret.
 
  • Äldre blå vattenfilter med inkommande svart rör och utgående vitt rör, kopplat till kopparrör, fråga om rätt inkoppling.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.