Har ett gammalt vattenfilter som jag undrar om det är rätt inkopplat. Det svarta röret som kommer in på mitten av kopparröret är in och det vita röret som man ser där nere är ut. någon som vet om det är rätt. Känns som att vattnet in kan gå rätt ut i kranen istället för igenom filtret.