Jag håller på och byter en sprucken kakelplatta i duschutrymmet. Jag hade tänkt täta med silikon i borrhålet och byta ut plattan. När jag knackade bort den förra plattan fick jag med en bit av vad jag misstänker är tätskiktet. I så fall är det kanske bäst att jag tar in en hantverkare så att det här blir ordentligt åtgärdat. Eller kan det vara enkelt att fixa själv? Vad tror ni, har tätskitet gått sönder?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag är inte hantverkare...
Men jag hade guckat på en hel del silikon på de båda följande ställen. Och sen försöka smeta ut det med en insåpad spackelspade så fint det går. Köp något bra silicon och inte det billigaste du hittar på biltema..
Men jag hade guckat på en hel del silikon på de båda följande ställen. Och sen försöka smeta ut det med en insåpad spackelspade så fint det går. Köp något bra silicon och inte det billigaste du hittar på biltema..
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
