5 323 läst ·
2 svar
5k läst
2 svar
Är täcksidor under väggskåpen vanliga?
Började skruva upp lite kring väggskåpen och när jag nu ser undersidan tycker jag att det inte känns helt rätt att se de där skruvarna som man monterade upp stommarna med, jag har helt vanliga Ikea stommar. Kollade runt lite på Ikea och jag hittade då inga stommar men om jag kollar i alla kataloger från Ikea så ser det ut som att de köken som är med där har någon form av täcksida under väggskåpen?
När man sitter ner och äter i köket så kommer man ju se de här skallarna, sitter ju en i varje hörn på stommarna. Mitt matbord är placerat närma själva köket med eftersom det är litet så de kommer synas ganska bra. Fast frågan är hur mycket man irriterar sig på det? Antar att det är många som inte har några täcksidor där under idag. Det kanske inte heter just täcksidor när själva historian sitter under väggskåpet men ni är med på vad jag menar.
När man sitter ner och äter i köket så kommer man ju se de här skallarna, sitter ju en i varje hörn på stommarna. Mitt matbord är placerat närma själva köket med eftersom det är litet så de kommer synas ganska bra. Fast frågan är hur mycket man irriterar sig på det? Antar att det är många som inte har några täcksidor där under idag. Det kanske inte heter just täcksidor när själva historian sitter under väggskåpet men ni är med på vad jag menar.
Jag kommer inte ha täcksidor under. Om du stör dig, så varför inte sätt dit en liten dekorlist på underkanten längst ut? Då kan du dra el och sådant på undersidan utan att det syns så mycket.
Skåpen har suttit uppe några månader, och vi sitter och äter 1,5 ifrån. Det stör inte mig (längre).
Skåpen har suttit uppe några månader, och vi sitter och äter 1,5 ifrån. Det stör inte mig (längre).
Klicka här för att svara