Jag har faktiskt ingen aning om det gamla är borta.
Men jag förmodar det är de.
Han kom aldrig å lade de där silikoner vilket känns bra. Fick certifikat på badrummet med. Så de känns skönt.
 
Om man förstorar upp den sista bilden i inlägg #1. Så ser man något vitt skymta igenom kladdet med fix, ovanför klämringen. Är där verkligen något tätskikt? Tycker det ser ut som plastytan på övre delen av brunnen, som borde varit täckt med tätskikt som bör gå ned bakom klämringen.

Det är svårt att se, så jag kan ha fel. Men med tanke på den obefintliga tätningen runt radiatorrören, så verkar det ju inet vara den bästa firman som varit framme.

Jag skulle nog överväga att ta in en bes. man.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.