Glad i hågen beställde jag ett lock till asksugaren som jag använder till att rensa pelletsbrännaren....
Detta då både filtret och gummipacknngen gett upp....på eldkraft.se fanns denna:
Leveransen gick väldigt fort och idag öppnades paketet UTAN filtret.....gick in på sidan och försökte läsa mig till om jag tolkat det hela fel, men icke...så frågan är FÅR man visa en bild på saker som inte ingår i köpet???
Detta då både filtret och gummipacknngen gett upp....på eldkraft.se fanns denna:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Leveransen gick väldigt fort och idag öppnades paketet UTAN filtret.....gick in på sidan och försökte läsa mig till om jag tolkat det hela fel, men icke...så frågan är FÅR man visa en bild på saker som inte ingår i köpet???
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 740 inlägg
Med en sådan bild och ingen beskrivning, då hade jag definitivt klagat.
Hur svårt hade det varit att skriva till "filter ingår ej" i beskrivningen?
Hur svårt hade det varit att skriva till "filter ingår ej" i beskrivningen?
Observanta ser bild på filtret under det du köpte..jag tycker det är tydligt nog 
Harald Boye skrev:
Det ser vi men vi ser även att det sitter ett filter på locket man beställer som kostar över 200kr
Bilden "RELATERADE PRODUKTER" innebär att att det även går att beställa andra lösa delar.
Har man en bild på en produkt så ingår det som står på bilden.
Det är därför det ofta står "verktyg ingår ej" på en verktygslåda som kostar 98kr och det är verktyg på bilden.
Om filtret inte igår så är det ett dyrt lock måste jag säga.
Ordningen återställd,
Jag fick mail av Eldkraft igår söndag 22.30!!?? där en ursäkt framfördes och att detta va ett "solklart misstag" och skulle åtgärdas omg...i morse kl 09.00 fick jag ytterligare ett mail om att paketet va skickat.....
Så all heder åt Eldkraft som tydligen måste haft nån trött sommarjobbare på lagret den dagen......
Jag fick mail av Eldkraft igår söndag 22.30!!?? där en ursäkt framfördes och att detta va ett "solklart misstag" och skulle åtgärdas omg...i morse kl 09.00 fick jag ytterligare ett mail om att paketet va skickat.....
Så all heder åt Eldkraft som tydligen måste haft nån trött sommarjobbare på lagret den dagen......
Klicka här för att svara