Hej,
Jag har beställt en laddboxinstallation och nu har delarna kommit för en "zaptec go 2".
Jag märkte att förpackningen var bruten när den kom vilket inte var förväntat.
När jag jämför utseendet på produkten och bilden på förpackningen så tycker jag mig inte se att de stämmer överens.
Undertill står det dock verkligen "zaptec go 2" så förmodligen stämmer allt.
Det följer även med en monterings/skruv/borr-mall. Tittar jag på den stämmer inte genomföringshålet med produkten. De två utanpåliggande markeringarna stämmer, men inte de för infällt kabel montage som jag är ute efter.
Man anar ju lite ugglor i mossen. Vad tror ni?
Mvh
Fredrik
Bifogar även en filmsnutt
Jag har beställt en laddboxinstallation och nu har delarna kommit för en "zaptec go 2".
Jag märkte att förpackningen var bruten när den kom vilket inte var förväntat.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
När jag jämför utseendet på produkten och bilden på förpackningen så tycker jag mig inte se att de stämmer överens.
Logga in
Skapa konto
Undertill står det dock verkligen "zaptec go 2" så förmodligen stämmer allt.
Logga in
Skapa konto
Det följer även med en monterings/skruv/borr-mall. Tittar jag på den stämmer inte genomföringshålet med produkten. De två utanpåliggande markeringarna stämmer, men inte de för infällt kabel montage som jag är ute efter.
Logga in
Skapa konto
Man anar ju lite ugglor i mossen. Vad tror ni?
Mvh
Fredrik
Bifogar även en filmsnutt
Maila inköpsstället och fråga kring dina farhågor och fråga även installatören innan han monterar så att han inte monterar fel produkt.
Du lär se i appen när den väl är installerad att du har rätt produkt.
Har du då fel produkt men både leverantör och installatören sagt att det skulle vara rätt så har du något att driva.
Har du inte hört av dig/ifrågasatt så kan det räknas som att du accepterat leverans av den produkten du fick.
Har själv ingen Zaptec så kan inte svara på om det är rätt. Det får någon annan hjälpa till med.
Du lär se i appen när den väl är installerad att du har rätt produkt.
Har du då fel produkt men både leverantör och installatören sagt att det skulle vara rätt så har du något att driva.
Har du inte hört av dig/ifrågasatt så kan det räknas som att du accepterat leverans av den produkten du fick.
Har själv ingen Zaptec så kan inte svara på om det är rätt. Det får någon annan hjälpa till med.
Tackar för svaret.
Eventuellt/förhoppningsvis är det rätt laddbox. Mycket talar för det så som skylten inunder.
Att bilden på förpackningen inte stämmer så som ovalt lock kan vara vinkeln. Jag ser på de bilder jag lade upp att de blir lite ovala, vilket man inte upplever då man tittar på den rakt framifrån.
Jag har mailat företaget som sålt komponenterna, men troligen stämmer allt.
Eventuellt/förhoppningsvis är det rätt laddbox. Mycket talar för det så som skylten inunder.
Att bilden på förpackningen inte stämmer så som ovalt lock kan vara vinkeln. Jag ser på de bilder jag lade upp att de blir lite ovala, vilket man inte upplever då man tittar på den rakt framifrån.
Jag har mailat företaget som sålt komponenterna, men troligen stämmer allt.
Har fått svar från leverantören som försäkrar att det är rätt. Anledning till den brutna förpackningen är att de sätter på sin dekal med logga.
Det enda märkliga är väl skruvmallen som jag påstår är bakvänd.
Det enda märkliga är väl skruvmallen som jag påstår är bakvänd.
Klicka här för att svara