Status
Inte öppen för fler kommentarer.
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Jag håller med elallergiker är ett gäng lätt störda hypokondriker, ingen fråga om det. Men det är metoderna vof använder jag ifrågasätter. Spelar ingen roll vilka det riktar sig mot. Det är som med AFA, det helgar inte medlen. I fallet AFA är det ju dock lite ironiskt då de själva är fascister, blir lite moment 22 där :p
Vilka metoder som nämns i artikeln syftar du på?

Spelar ingen roll, det är hur de sköter det som är problemet. Och jag heter Anders din lilla sozze
Spelar ingen roll, det är hur de sköter det som är problemet. Och jag heter Anders din lilla sozze
Konkretisera Andreas.

S scim skrev:
Vilka metoder som nämns i artikeln syftar du på?
Läs vad Mats Reimer skriver om tokstollarna. Det är inte okej för en publik person uttrycka sig så. Det är inte seriöst. Det är bara okej när Hanif Bali gör det, han har speciella ursäkter

Läs vad Mats Reimer skriver om tokstollarna. Det är inte okej för en publik person uttrycka sig så. Det är inte seriöst. Det är bara okej när Hanif Bali gör det, han har speciella ursäkter
”I upprepade utfall i media de senaste åren kränker läkaren Mats Reimer människor som får svåra symtom då de exponeras för strålning, i strid mot läkaretiska regler om att visa empati och respekt gentemot patienter (han hävdar att de har ”vanföreställningar” och ”irrationell skräck”).

Är det detta du syftar på? Vanföreställningar och irrationell skräck? Vilka ord skulle du använt för att beskriva vanföreställningar och irrationell skräck, då dessa ord tydligen är förbjudna?

Följer man länkarna så får man ju dessutom en annan bild.

• Gilla
13th Marine
  • Laddar…
K
elpaco elpaco skrev:
Konkretisera Andreas.
Lustigt när någon som anklagar andra för härskartekniker använder dessa själv, eller hur?

Det finns fler exempel, det är ju bara harmlösa hippies och tokstollar de attackerar.
Det är alltså inte att de attackerar dem som är felet, utan hur.
Kan de inte attackera religion också? Det vågar de inte förstås.

Men VoF kanske inte är helt on topic so lets move on.

Var det någon som sa Chemtrails?

Det kan ju faktiskt vara sant.

• Gilla
elpaco och 1 till
  • Laddar…
K Kortling skrev:
Lustigt när någon som anklagar andra för härskartekniker använder dessa själv, eller hur?
Jag fattar inte? Vad har jag gjort nu? Jag menar på allvar att jag önskar att han konkretiserar vad i VoFs kritik mot elstrålningsstiftelsens verksamhet som han anser är oseriös.

Är vi inte lite väl långt från ämnet, nu igen!

Icke. Chemtrails anses ju vara klimatpåverkande substanser med mål att kuva befolkningen.

BirgitS
elpaco elpaco skrev:
Jag fattar inte? Vad har jag gjort nu?
Det skulle kunna vara att du kallar Anders för Andreas. Men det är en gissning förstås.

• Gilla
Kortling
  • Laddar…
Jo naturligtvis är det så! New world order, iluminate, rothschild. För hade vi frimärken där myndigheter kunde implantera falska minnen, nu är det via alla doftgranar och chemtrails.

• Haha
Abies koreana
  • Laddar…
BirgitS BirgitS skrev:
Det skulle kunna vara att du kallar Anders för Andreas. Men det är en gissning förstås.
Ahh ok. Sorry Anders. Inte avsiktligt. Jag kan iofs inte riktigt tänka mig att Anders skulle falla för så basal härskarteknik? Eder PacoLoco.

E Edgarsven skrev:
Samma sak med spöken eller folktro. Det är emot allt sådant.
Vetenskap är mycket enkelt när det kommer till såna här saker, kan flera grupper oberoende av varandra upprepa samma experiment med samma resultat. Då anses det bevisat.

E Edgarsven skrev:
En konsensuskultur är att man strävar efter att alla ska ha samma åsikt, det är inte "diskuterar sig fram till en gemensam hållning"
Det är din åsikt, men inte den vanliga definitionen.
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Konsensus

• Gilla
BirgitS och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.