Hade gärna utvecklat detta men då avslöjar jag detaljer som bygger på kontakter och förtroende.

Bästa Sofia-k
Det är ju tråkigt att du sitter och retar upp dig på mina inlägg, försök hålla dig till grundreglerna på detta forum.

- Visa respekt
- Hjälp till om du kan
- Använd ett vårdat språk
- Håll dig till ämnet

Vi har alla våra dåliga dagar.........

0840 skrev:
Hade gärna utvecklat detta men då avslöjar jag detaljer som bygger på kontakter och förtroende.
Har förståelse för om du inte kan avslöja "icke-offentlig information".

Tyvärr gör ju detta att det blir svårt att ta ställning till/ värdera ditt tidigare inlägg.

Utan förklaring/motivering tillför knappast ditt uttalande något till diskussionen och ger ingen hjälp i ens eget val av system för uppvärmning...och det är synd då du verkar sitta på intressant information.

Alter ego

Jag kunde ha utlämnat den informationen men jag har så svårt för att acceptera när vi konsumenter blir förda bakom ljuset.
Viktigast tror jag är om var och en gör en egen bedömning före sitt handlande.
Detta forum ser jag som mycket värdefullt när det gäller att ge input till eget ställningstagande, man behöver ju inte gilla allas synpunkter men man kan ju värdera dem som bra information eller rent nonsens. Personligen har många inlägg här givit mig en helt annan syn på produkter och problemställningar.

0840 - att referera vad du hört utan att ange källan är ett snäpp bättre. Sen får panelen ta ställning till det som sagt och det för debatten framåt.

Jag kör med en NIBE FIGHTER 610P kombinerat med golvvärme, och jag är mycket nöjd! Elpatronen går nästan bara när jag duschar eller badar! Jag får ett varmt hus med frisk luft och 170 l VV från en sak som inte är större än ett torkskåp. 8)

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.