är förskolan stäng nu eller? här är alla skolar stängda
 
Här är alla skolor och fritidshem öppna.
 
Alla förskolor och skolor är öppna här.
 
Vilken kaos det skulle bli om man stängde ner skolor och förskolor. Då måste folk vara hemma från jobbet för att ta hand om sina barn.
De skulle stänga halva Sverige... Samt den redan överfulla vården. När många tvingas vara hemma
 
E
M maria01 skrev:
är förskolan stäng nu eller? här är alla skolar stängda
Bor du i Sverige? Inga skolor har väl stängt ännu
 
n
E erkka skrev:
Bor du i Sverige? Inga skolor har väl stängt ännu
nej frankrike det står ju där här finns ingen förskola skola här börja man vid 3 års ålder så här är alla skolor från 3 år till universitet stängda
 
E
useless useless skrev:
Elitskolor i välbärgade Stockolmsområden har stängt...

[länk]
ok. Det är väl bra om dom är hemma? då dessa grupper troligtvis varit ute o rest mycket till alperna etc under sportloven är väl risken stor att dom tagit med sig skiten hem.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.