Intressant, för bladet är knackat, men det kan ju vara estetiskt förvisso. Sen fick jag det förklarat för mig att det inte tillverkas lieblad för slipning idag, det som nyproduceras är knackblad för det är det som efterfrågas 🤔
Så säger de som försöker kränga en dålig produkt. Att ingenting annat tillverkas för folk vill ha den dåliga produkten. Rent skitprat. En knaklie blir aldrig mer än ett uselt surrogat för en riktig lie.
Så säger de som försöker kränga en dålig produkt. Att ingenting annat tillverkas för folk vill ha den dåliga produkten. Rent skitprat. En knaklie blir aldrig mer än ett uselt surrogat för en riktig lie.
Om nu inte Härmän Taonta har bytt tillverkningsmetoder helt nyligen utan att säga någonting så är deras bättre liar fortfarande slipliar. [länk]
Nja, så svartvitt tror jag inte det är.
Gissar på att det finns en anledning till att de slåtterprofiler som finns här kör knacklie.
Här är saxat från liehandboken:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.