37 498 läst ·
52 svar
37k läst
52 svar
Är ELONs Nordanro köksserie något att ha?
När jag köpte mitt för 2 år sedan så var det Estland från detta företaget:L leecher skrev:
https://www.tnc.ee/
Jag har köpt Nordanro flex, har bara monterat skåpen än så länge. Dessa hade rimliga instruktioner men monteringen upp på vägg (överskåp) hittar jag ingenting om? Ingen skena att skruva på väggen har jag fått med och jag ser inga hål eller liknande som verkar ha med montaget på väggen att göra. Hur har ni löst detta, eller saknar jag delar?
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 46 172 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 46 172 inlägg
Hör av dig till butiken, att inte få med tillräckliga anvisningar för att kunna använda produkter är skäl nog för att reklamera och då är det butiken som ska åtgärda felet eller häva köpet.E ettjävlaliv skrev:Jag har köpt Nordanro flex, har bara monterat skåpen än så länge. Dessa hade rimliga instruktioner men monteringen upp på vägg (överskåp) hittar jag ingenting om? Ingen skena att skruva på väggen har jag fått med och jag ser inga hål eller liknande som verkar ha med montaget på väggen att göra. Hur har ni löst detta, eller saknar jag delar?
Har haft kontakt med butiken tidigare och fått bra hjälp, tycker nog inte att det är skäl att reklamera ett helt kök för att jag inte är säker på montaget på vägg. Men dom kunde haft bättre monteringsanvisningar från fabriken så man kan va säker på att man gör rätt.BirgitS skrev:
Ja det har du absolut rätt i. Känns också som nått som varit ganska enkelt problem att lösa för dom när det verkar vara främsta kritiken mot Nordanro
Det borde vara helt omöjligt att inte kunna montera ett väggskåp om monteringsanvisning saknas. Följer det med monteringsanvisningar på hur man skruvar trall när det inhandlas på byggmax?BirgitS skrev:
Åh Herregud jag skulle aldrig frågat. Tack för svar
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Utomhuspanel Bitus Linax vs tjärvitriol
Fasad -
Varför kan Jag inte byta takpannan rätt
Tak & Vind -
Nylagt parkettgolv - vad är accepterbart?
Golv -
Vilken bergvärmepump ska jag välja? Nibe, CTC, Bosch eller Thermia
Värmepumpar -
Hur göra ett avstick med 25 mm PEX-rör från 28 mm hårt kopparrör?
Vatten & Avlopp