Jag som elektriker och antar även rörmokare brukar få bila om det behövs och inte någon annan har gjort det.

//Patrik
 
Thomas Lundquist
öringen skrev:
Vi hade en rörmokarfirma som bytte alla avloppsstammar, alla vattenrör i hela kåken +ny VVB och allt porslin, toastol och dusch till badrummet. Den fakturan slutade på drygt 30tkr. Blev överraskad att det blev så billigt. Det som kostade var allt material.
Allt det arbetet tog rörmockaren 16 timmar att utföra.
Hur stor är kåken?
Det låter nämligen inte rimligt tidmässigt om inte kåken är typ lekstuga.
 
huset är 120m2 tillbyggt torp från 1800talet. Tyckte också att det gick fort..
Vill minnas att han drog de nya stammarna samt alla vattenrör i trossbottnarna på en dag.
Ska kanske tillägga att vi endast har avlopp och vatten på nedervåningen av huset. badrum,tvättstuga samt kök
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.